تخلیه چاه با معین سرویس

تخلیه چاه یکی از خدمات شرکت های تخلیه چاه بوده که وقتی چاه فاضلابی و لوله ها دچار پر شدن میشوند و دیگر نمیتوانند آب و لجن ها را در خاک حل کنند به کار گرفته میشود تا چاه را از هرگونه لجن، جامدات و مواد تخلیه کنند.

تخلیه چاه شغلی است که در شهر های بزرگی که با افزایش جمعیت  بیشتر به آن احتیاج پیدا خواهیم کرد.

تخلیه چاه روش ها و انواع گوناگونی دارد که استفاده از هر کدام از آن ها به شرایط بستگی دارد.

علت گرفتگی چاه

همان طور که مشخص است علت گرفتگی چاه و لوله ها ، جامداتیست که از راه لوله های فاضلاب وارد شده و سد عبور آب و لجن ها میشوند. از علائمی که به شما خبر میدهد که چاه پر شده و به تخلیه چاه نیاز دارد میتوان به بوی بد فاضلاب در ساختمان ,باز نشدن توالت , بالا زدن آب توالت و گرفتگی توالت , وجود حشرات موزی مثل سوسک در ساختمان و …. اشاره کرد.

البته گوشه چشمی هم به این موضوع که در زمین های غیر ماسه ای ، عدم کشش و مکش آب در خاک نیز از علائم نیاز به تخلیه چاه است داشته باشیم.

داشتن پمپ ساکشن تخلیه چاه و همچنین پمپ مکنده یکی دیگر از شرایط بوده و تجهیزات دیگری که تخلیه چاه مکانیزه باید داشته باشد ، تانکر تخلیه چاه ده هزار لیتری ، اقسام مختلف ابراز های مخصوص تخلیه چاه و داشتن پمپ لجن کش تخلیه چاه می باشد.

وقتی یک ساختمان یا واحدی دچار پر شدن چاه یا گرفتگی چاه میشود ، بیشترین چیزی که در این میان برای ساکنین مهم است ، سرعت خدمات رسانی میباشد.

کادر مجرب آن با داشتن درک بالا سعی میکنند مشکل ساکنین را با کمترین کثیف کاری و بیشترین سرعت حل کنند.

برای در ارتباط بودن با معین سرویس میتوانید با راه های ارتباطی معین سرویس در ارتباط باشید تا بهترین خدمات با بالاترین سرعت دریافت کنید.

Comments 0

Leave a Comment