تخلیه چاه شهر ری در تهران

در زمان های قدیم برای اینکه اب اشبز خانه با اب فاضلاب ترکیب نشود ونیز حکم شرعی ومذهبی حفظ گردداز دو چاه سوا از هم استفاده می کردند و نیز متر مقنی هم دقیق بود.

چون که چربی های اب اشبزخانه و فضولات انسانی ضد هم می باشنداز یک طرف چربی چشمه های چاه را لغزنده کرده پی گرد ان فضولات به بدنه چسبیده وباعث کم شدن هر روز نفوذ اب به دل زمین می شوند. بنابراین روز به روز از عمر چاه کاسته شده و رو به پر شدن می رود. این را نیز از یاد نبریم که استفاده کنندگان از یک چاه ۵۰ متری ۳ تا ۴ نفر بودند.

و راندمان استاندارد کشندگی چاه به انجام می رسید. امروزه با افزایش جمیت شهری و کوچ کردن به شهر ها تمام استاندارد ها گفته شده بالا زیر سوال رفته است و مثلا متر مقنی تعقیر کرده و افزایش ۲ برابری به وجود اورده که این شرکت مخالف این متر میباشد و با متر واقعی به مشتری عزیز تحویل داده میشود.

چون ساکننین هر ساختمان تقریبا ۲یا ۳ برابر شده اند و کار به واسطه گری دلالی افتاده به همین علت متر واقعی در چاه ها انجام نگرفته وچاه ۵۰ متری تا تحویل مشتری به ۱۰۰ متر یا بیشتر میرسد.
از طرفی استفاده کنندگان به علت جمعیت اپارتمان نشینی افزایش پیدا کرده است استاندارد های بالا زیر سوال رفته و دلیل زود شدن پر شدن چاه میگردد. معین سرویس سعی کرده با گفته های مفید وارزنده به مشتریان عزیز صداقت خویش را اعلام بدارد که از هر گونه اغماض در کار را نداشته و اماده خدمت صادقانه میباشد.

تماس با تخلیه چاه شهر ری

تخلیه چاه شهرری با استفاده از تجهیزات مکانیزه و پمپ های پر قدرت لجن کش و ساکشن در تانکر مکنده و تانکر فاضلاب با تانکر های بزرگ وکوچک است. تخلیه چاه شهرری با کادری مجرب و تضمينی در خدمت شما می باشد. کارشناسان ما فقط با یک تماس در مدت زمان کوتاه جهت بررسی و عیت یابی سیستم فاضلاب با بالاترین کفیت و استفاده از تجهیزات مدرن در محل حاضر خواهند شد.

راه های تماس با ما:

مطالب مرتبط:
تخلیه چاه و لوله بازکنی شهرک ولیعصر
تخلیه چاه شادآباد

Comments 0

Leave a Comment