تخلیه چاه مطمئن و ایمن

 

در تهران و تقریبا همه جای ایران هنوز هم چاه های فاضلاب وجود دارند و خیلی از ساختمان ها به سیستم فاضلاب شهری وصل نشده اند. از این جهت نیاز به تخلیه چاه و رسیدگی به وضعیت این چاه ها وجود دارد تا از حوادث احتمالی جلوگیری شود. اما مهم است که شما از خدمات تخلیه چاه مطمئن و ایمن استفاده کنید تا خسارات مالی و جانی را به صفر برسانید.

هراز چندگاهی در یک جای تهران خبر ریزش چاه به گوش میرسد که این حادثه معمولا با خسارات مالی و جانی همراه است. افرادی که بدون داشتن تخصص لازم و دانش فنی یا ابزار مناسب اقدام به تخلیه میکنند اما کارهای لازم را برای ترمیم چاه انجام نمیدهند میتوانند عامل ریزش و خرابی چاه باشند.

اگر ساختمان محل سکونت شما قدیمی است و نیاز به استفاده از خدمات تخلیه و ترمیم برای چاه دارید حتما تخلیه چاه تهران را از شرکت های با سابقه و مطمئن بخواهید. در برخی از موارد نه تنها ساکنین ساختمان بلکه کارگر شرکت مذبور هم گرفتار حادثه میشود.

این مشکل نشان میدهد که ایمنی لازم را در زمان انجام کار نداشته اند و یا مهارت کافی برای کار را کسب نکرده اند. بهتر است به دو نکته خوب توجه کنید. اینکه ابتدا فواصل زمانی رسیدگی و تخلیه چاه را کاهش دهید و دوم اینکه حتما از شرکت مطمئن در این زمینه کمک بگیرید.

پرشدن چاه میتواند با بوی بد همراه باشد و مریضی و آلودگی را به محل زندگی شما بیاورد. بنابراین لازم است تا به موقع به این مشکل رسیدگی کنید تا از ریزش چاه و خطرات ناشی از جلوگیری شود.

تخلیه چاه تهران

حوادث ناشی از تخلیه چاه غیر اصولی 

 

تخلیه چاه مطمئن و ایمن میتواند به میزان زیادی از حوادث جلوگیری نماید و سلامت افراد ساکن در ساختمان و افراد و نیروها را تامین نماید. اغلب حوادث در زمان کار و تخلیه کردن چاه مشمول موارد زیر است :

– وجود گازهای سمی در فاضلاب 

وجود گازهای سمی میتوان کارگران شرکت و افراد را مسموم کند و حتی موجب مرگ آنها شود.

– ریزش دیواره چاه 

اگر چاه قدیمی باشد و دیواره ها بازسازی نشده باشند امکان ریزش دیواره ها  و افتادن افراد به داخل چاه وجود دارد.

– سقوط داخل چاه 

سقوط داخل چاه فاضلاب میتواند به علت عدم همراه داشتن لوازم ایمنی اتفاق بیافتد یا به دلیل شدت انتشار گازهای سمی و مسموم شدن افراد باشد.

🔴 بهترین راه جلوگیری از چنین حوادثی این است که بعد از اطلاع از پر شدن چاه و یافتن محل چاه ساختمان، فاصله دیوار های اطراف تا چاه را بدانید. حداقل فاصله باید سه متر باشد تا بتوان به آسانی عملیات تخلیه را شروع کرد. یافتن محل چاه دشوار است. اما معمولا این محل را با موزائیک های متفاوتی فرش کرده اند یا با کمی دقت میتوانید صدای آنرا بشنوید.

سپس باید با متخصص این کار تماس بگیرید و از خدمات تخلیه چاه مطمئن و ایمن استفاده کنید. این خدمات معمولا پر هزینه هستند اما بزرگترین حسن آن جلوگیری از حوادث و اتفاقات احتمالی است. میتوانید با خیال راحت کار را به ما بسپارید و نگران حادثه نباشید.

تخلیه چاه مطمئن و ایمن - معین سرویس

نکات ایمنی مهم در زمان تخلیه چاه 

 

حفر و تخلیه کردن چاه نیازمند حضور افراد ماهر و متخصص است تا کار مطمئن، سریع و درست پیش برود. این کار استاندارد ها و مهارت هایی را لازم دارد که فقط شرکت های مجری و دارای مجوز میتوانند آنرا انجام دهند. برای تخلیه کردن چاه لازم است تا نکات ایمنی رعایت شود و این امر سلامت افراد را تضمین مینماید.

تخلیه چاه مطمئن و ایمن باید توسط تیم حرفه ای انجام گیرد. حتی اگر عمق چاه کم باشد. در زمان حفر و تخلیه کردن باید یکی از افراد در داخل چاه، یک نفر در دهانه چاه و کسی هم در اطراف چاه مستقر باشد. برای تخلیه هرگز نباید کسی به تنهایی اقدام کند.

باید افراد در زمان حفر و تخلیه با هم ارتباط کلامی و چشمی داشته باشند و این ارتباط میتواند از طریق گوشی های بی سیم انجام گیرد. فردی که در محوطه است باید بر وضعیت کار کارگران نظارت داشته باشد.

هرگز نباید در زمان تخلیه چاه ابزار و لوازم را در دهانه چاه قرار داد. بعد از خارج کردن محتویات چاه لازم است تا در جایی بریون از شهر آنها را تخلیه کرد. با توجه به سمی بودن گازهای در چاه باید ایمنی کارگران و سلامت انها در نظر گرفته شود.

تخلیه چاه تهران را از ما بخواهید !

 

برای اینکه از هر حادثه و اتفاقی جلوگیری شود لازم است تا خدمات تخلیه چاه و لوله بازکنی را از شرکت های ماهر و با سابقه بخواهید. علاوه بر این مهم است که بتوانید خدمات را به طور بیست و چهار ساعته و در تمام نقاط تهران دریافت کنید. اگر به این خدمات نیاز دارید میتوانید از طریق لینک زیر با ما در تماس باشد. همکاران ما در شرکت معین سرویس آماده پاسخگویی و ارسال نیرو برای شما هستند.

Comments 0

Leave a Comment