تخلیه چاه  مکانیزه و خدمات آن
تخلیه چاه مکانیزه و خدمات آنتخلیه چاه مکانیزه  توسط تانکر های مکنده ساکشن تخلیه چاه مکانیزه چاه های فاضلاب توسط ماشین های ساکشن مکنده حرفه ای بدون نیاز به لایروبی توسط نیروی انسانی و بدون کوچکترین کثیفی و آلودگی . روش تخلیه چاه با مکنده به این صورت است که در چاه به اندازه تقریبی لوله ۱۰ باز و شلینگ مکنده به سر چاه در نزدیکی سطح آب فرستاده میشود و عمل تخلیه چاه و مکش با نیروی محرکه موتور کامیون صورت میگیرد.(تخلیه چاه  مکانیزه و خدمات آن)

لایروبی چاه در تخلیه چاه
در این مرحله تخلیه چاه مقنی لایروبی کار توسط اکیپ مخصوص بالایی چاه به درون چاه فرستاده شده و لجن و آشغال های مانع جذب آب را بیرون میدهد و اکیپ بالای چاه آن را در بشکه هایی که درون نیسان هستند ریخته ازشهر خارج میکنند .(تخلیه چاه  مکانیزه و خدمات آن)
کفتراشی تهزنی در تخلیه چاه
در تخلیه چاه تراش انباری و ته زنی توسط مقنی جهت افزایش حجم انباری و همچنین افزایش قدرت جذب خاک(تخلیه چاه  مکانیزه و خدمات آن)
بعد از خالی کردن آب و لجن چاه ، باید طوقه چاه کامل برداشته شود .در  تخلیه چاه سپس مقنی با تجهیزات ایمنی کامل و توسط بالابر و تیم پشتیبانی بالای چاه به درون چاه رفته و دیواره ، کف انباری را تراش داده و با سطل های مخصوص بالا بفرست. نخاله حاصله نیز بار خاور کمپرسی کفه تخت گشته از شهر خارج میشود.
اکیپ مخصوص تهزنی با داشتن بالابر و تجهیزات مدرن مانند دمکش جهت خالی کردن گاز چاه و … دو مقنی با تجربه را به درون چاه می فرستند.

مقنی ها در تخلیه چاه نیز دیواره ها را تراش داده و با دولو ها آهنی توسط بالابر خاک و نخاله حاصله را به بالا میفرستند و بعد از اتمام کار خاک ها و لجن ها توسط خاور کمپرسی به بیرون شهر انتقال داده میشود.(تخلیه چاه  مکانیزه و خدمات آن)

معین سرویس معین سرویس

Comments 0

Leave a Comment