تشخیص گرفتگی چاه و تخلیه چاه گرفته

 

برای تشخیص پرشدن چاه اصلی و تخلیه چاه گرفته و همچنین دلایل و مورد های گرفتگی لوله فاضلاب و آشپز خانه و حمام که به آن مادر چاه نیز میگویند میتوان به مورد های زیر اشاره داشت:

 

صدای آب

زمانی که چیزی میان چاه می افتد صدای خاصی می دهد. لوله های فاضلاب هم به همین شکل میباشد. وقتی که لوله های فاضلاب به داخل چاه میریزد مشابه همین صدا را می دهد. ولی وقتی که چاه پر است این صدا به گوش نمی رسد.

متخصص های این زمینه یعنی امور فاضلاب می توانند با این روش به خوبی تشخیص دهند که چاه پر است و نیاز به تخلیه چاه دارد.

 

بوی نامطبوع

متداول ترین موضوعی که نشان از پر شدن چاه می باشد و نیاز به تخلیه چاه را به اطلاع میرساند ، بوی نا مطبوع و آزاردهنده از سینک و سیفون دستشویی به مشام می باشد. چون چاه فاضلاب به علت دارا بودن مواد زاید و فضولات در خود بوی بسیار بدی می دهد . که این بو تا وقتی که چاه خالی باشد احساس نخواهد شد.

بیرون زدن فاضلاب از چاه

یکی دیگر از نشانه های پرشدن چاه بیرون زدن فاضلاب از لوله های متصل به چاه ؛کف شوی هاست . البته باید در این روش دقت کرد که این بیرون زدگی ناشی از گرفتگی لوله نباشد . که این گرفتگی با لوله بازکنی قابل حل می باشد.

نم در منطقه بالای چاه فاضلاب

یکی دیگر از علائم پر شدن چاه رطوبت بسیار زیاد آن است.چاه های پر باعث مرطوب شدن قسمت دهانه چاه و دور چینهای آن میشود. به همین سبب در قسمتهای روی چاه که روی آن موزاییک قرار دارد همیشه رطوبت زیادی دارد.

 

لوله بازکنی معین سرویس یکی از لوله بازکنی های پیشرفته و استاندارد در هر ساعتی از شبانه روز آماده همکاری با شما مشتریان ارجمند میباشد.

Comments 0

Leave a Comment