راه تشخیص پر شدن چاه فاضلاب و نیاز به تخلیه چاه

وقتی چاه فاضلاب پر می شود بنا به نوع کاربرد ان پس از پر شدن چاه ، مداوم بوی بد از کاسه توالت و فاضلاب ساختمان متصل به چاه را استشمام میکنیم.

اما خروج بوی بد فاضلاب را نمیتوان دلیل پر شدن چاه فاضلاب قرار داد چون امکان دارد گرفتگی در مسیر فاضلاب باشد. دیگر روش نیاز به تخلیه چاه و پر شدن فاضلاب ، بالا امدن فاضلاب و عدم عبور فاضلاب از کاسه توالت اشاره کرد.

عوامل دیگری هستند که می توانند مارا از پر شدن چاه فاضلاب مطمئن کنند ولی تنها با فنر زنی توسط دستگاه لوله باز کنی می توان از پر بودن ظرفیت چاه فاضلاب مطمئن شد و به تخلیه چاه مراجعه کرد.

فنر به علت خاصیت خوبی که در بازکردن اقسام گرفتگی ها دارد،بهترین راه تشخیص احتیاج به تخلیه چاه بوده و سیاه شدن سر فنر نشانه پر شدن چاه است.

راه دیگری هم برای تشخیص  پر شدن چاه وجود دارد که میتوانید با معین سرویس تماس بگیرید تا نیروهای حرفه ای و تخصصی اشان را به محلی که شما هستید بفرستند و اصلا نگران زمان زنگ زدنتان نباشید زیرا معین سرویس در ۲۴ ساعت شبانه روز آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستید و همچنین در تمام مناطق تهران و همچنین کرج خدمت رسانی می کند که فقط کافیست با راه های ارتباطی که وجود دارد با ما در ارتباط باشید.

تخلیه چاه کار هر شرکت تاسیساتی نیست پس تخلیه چاه را به دست کسانی بسپارید که در این زمینه حرفه ای هستند و تخصص زیادی دارند ، پس کافیست با ما در ارتباط باشید.

رضایت مشتریان برای معین سرویس در اولویت قرار دارد. 

Comments 0

Leave a Comment