انواع فنر لوله بازکنی

روش کار با فنر لوله بازکنی را بهتر بشناسید تا بتوانید مشکلات لوله های خود را به بهترین شکل حل کنید. همه ی افراد در زمان گرفتگی لوله به دنبال بهترین روش برای لوله بازکنی می باشند به همین علت در بین روش های لوله بازکنی از فنر لوله بازکنی استفاده می کنند. استفاده از فنر لوله بازکنی متداول ترین روش در باز کردن لوله می باشد. ما در مقاله قصد داریم درباره ی روش کار با فنر لوله بازکنی به شما اطلاعاتی بدهیم. افراد برای انجام لوله بازکنی از فنر لوله بازکنی استفاده می کنند اما بهتر است بدانید فنر لوله بازکنی در دو مدل تولید می شود.

اولین نوع فنر لوله بازکنی دستی می باشد که در هر خانه ای پیدا می شود و دلیل آن این می باشد که افراد برای آن که به شرکت های لوله بازکنی هزینه ای پرداخت نکنند از خودشان لوله بازکنی را انجام می دهد. این روش خوب است اما باید به این توجه داشته باشید که از افرادی کمک بگیرید که کار با آن را بلد می باشند زیرا امکان دارد افراد نابلد به لوله های شما آسیب وارد کنند. دستگاه لوله بازکنی دومین نوع فنر لوله بازکنی می باشد که برای کار با آن باید از متخصص این کار کمک بگیرید.

ویژگی های فنر لوله بازکنی را بشناسید

فنر لوله بازکنی دستی در بین تمام روش های لوله بازکنی متداول تر می باشد و دلیل اصلی آن این است که فنر قدرت بسیار بالایی دارد و شما به راحتی می توانید گرفتگی لوله ی فاضلاب منزل خود را برطرف کنید. در ادامه به روش کار با فنر لوله بازکنی اشاره خواهیم کرد اما بهتر است قبل از آن با ویژگی های فنر لوله بازکنی آشنا شوید تا در زمان لوله بازکنی بهترین انتخاب را انجام دهید. نوک فنر لوله بازکنی ۱۰۰ سانتی متر ممی باشد که از جنس آن از فولاد ساخته می شود جنس فولادی آن باعث شده تا بسیار مقاومت بالایی داشته باشد.

فنر لوله بازکنی دارای پیچ های مخروطی می باشد که کمک می کتد مواد به راحتی حرکت کند و گرفتگی لوله برطرف شود. این پیچ های مخروطی کمک می کند موادی که باعث گرفتگی لوله شده است به درون لوله فاضلاب ریخته شود. برای باز کردن لوله فاضلاب توالت می توانید از فنر لوله لوله بازکنی استفاده کنید اما باید روش کار با فنر لوله بازکنی را بدانید. یکی از ویژگی های مثبت فنر لوله بازکنی که می توان به آن اشاره کرد این است که علاوه بر باز کردن گرفتگی لوله انواع لایه های چربی، مو، مواد زائد را نیز از دیواره ها جدا می کند.

مطالب پر بازدید ما را نیز مطالعه کنید:

📣 سوالات متداول در تخلیه چاه

📣 لوله بازکنی ارزان معین سرویس

روش کار با فنر لوله بازکنی - معین سرویس

روش کار با فنر لوله بازکنی

برای شروع کار با فنر لوله بازکنی باید از دستکش استفاده کنید تا از همان اول بهداشت را رعایت کنید تا لوله بازکنی با بهداشت کامل انجام شود. نوک فنر را درون لوله ی فاضلاب قرار دهید و به آرامی به درون لوله حرکت می دهید این کار را تا زمانی ادامه دهید که به قسمتی که گرفتگی لوله در آن جا اتفاق افتاده برسید. زمانی که فنر را درون لوله وارد می کنید مواظب زانو و اتصالات لوله باشید تا آسیبی به آن ها وارد نشود. زمانی که به گرفتگی لوله رسیدید شروع به چرخاندن انتهای فنر کنید، نوک فنر قابلیت ارتجاعی دارد و به راحتی به دور موادی که باعث گرفتگی لوله شده است می چرخد.

اگر فنر را از درون لوله بیرون آوردید متوجه خواهید شد که موادی باعث گرفتگی لوله شده است به دور فنر پیچیده و بیرون آمده در این صورت لوله بازکنی شما انجام شده است. اگر موادی را مشاهده نکردید به طور مجدد این عمل را انجام دهید به طوری که روش کار با فنر لوله بازکنی به درستی پیاده سازی شود. اگر می خواهید لوله بازکنی شما سرعت بیشتری داشته باشد می توانید از انتهای فنر را به دریل وصل کنید و عملیات لوله بازکنی را انجام دهید در این صورت چون سرعت فنر بالا می باشد امکان آسیب دیدن لوله های فاضلاب هم بالا می رود به همین علت بهتر است نکات ایمنی را به درستی رعایت کنید تا مشکلی پیش نیاید.

روش کار با فنر لوله بازکنی - شرکت معین سرویس

ویژگی دستگاه فنر لوله بازکنی

با به روی کار آمدن دستگاه لوله بازکنی باز کردن لوله های فاضلاب راحت و سریع تر انجام شد. دستگاه لوله بازکنی از فنر و موتور تشکیل شده است که به کمک موتور می توان نیروی لازمه برای چرخش فنر را ایجاد کرد. با روش کار با فنر لوله بازکنی در ادامه بیشتر آشنا خواهید شد. ویژگی های دستگاه فنر لوله بازکنی را بهتر بشناسید:

👈 به دلیل کوچک بودن قابلیت حمل دارد
👈 از برق شهری برای روشن کردن آن می توان استفاده کرد
👈 گرفتگی های شدید را به راحتی باز می کند
👈 سر فنرهای مختلفی برای لوله بازکنی دارد
👈 دارای فنر بلند برای باز کردن گرفتگی لوله های بلند
👈 فنر در زمانی که کار تمام می شود درون محفظه قرار می گیرد
👈 سرعت لوله بازکنی تا چندین برابر افزایش پیدا می کند

مطالب پر بازدید ما را نیز مطالعه کنید:

📣 راه های متداول تخلیه چاه

📣 آموزش لوله بازکنی

روش کار با فنر لوله بازکنی - لوله بازکنی تهران

روش کار دستگاه لوله بازکنی

با روش کار با فنر لوله بازکتی یا همان دستگاه لوله بازکنی بیشتر آشنا شوید. پس از آن دستگاه را به برق شهری متصل کردید، سر فنر مورد نظر خود را به سر فنر دستگاه متصل کنید و آروم سر فنر را داخل لوله فاضلاب هدایت می کنیم تا زمانی که به گرفتگی لوله برسیم در زمان کلید روشن دستگاه را می زنیم حالا به راحتی فنر لوله بازکنی را به سرعت انجام می دهد. بعد از آن که گرفتگی لوله برطرف شد دستگاه را خاموش می کنیم و فنر را بیرون می آوریم و در انتهای کار مقداری آب به درون لوله های فاضلاب بریزید تا مواد اضافی به درون چاه فاضلاب ریخته شود.

برای دریافت خدمات لوله بازکنی با معین سرویس در تماس باشید

در این مقاله روش کار با فنر لوله بازکنی را آشنا شدید. اگر شما هم به فکر کمک از یک شرکت لوله بازکنی هستید تا مشکلات لوله ی شما را به سرعت انجام دهند می توانید با معین سرویس در تماس باشید. شرکت ما در تمام نقاط تهران فعالیت دارد شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز حتی در ایام تعطیل با ما در تماس باشید. معین سرویس خدمات تخلیه چاه و لوله بازکنی را به کمک ابزارهای تخصصی و نیروهای متخصص خود انجام می دهد پس نگران آسیب دیدن لوله های خود نباشید. برای دریافت خدمات لوله بازکنی با ما در ارتباط باشید.

Comments 0

Leave a Comment