علت اصلی تخیله چاه چیست؟

به فرآیند تخلیه چاه از هرگونه لجن، جامدات و مواد دیگر را تخلیه چاه می گویند.
علت اصلی گرفتگی های چاه فاضلاب و تخلیه چاه به خاطر جامداتی است که از راه لوله های فاضلاب وارد می شوند.

گاهی اوقات وجود انواع مختلفی از مواد نظیر مو، مواد پلاستیکی، چربی های فراوان و غیره، باعث ایجاد لایه ای مقاوم به آب می شود که این بستر ضد آب سرتاسر پیکره ی کانال فاضلاب را می پوشاند و نتیجه ی آن جلوگیری از نفوذ آب در چاه می باشد و منجر به تخلیه چاه شده ، همین موضوع باعث زود سر ریز شدن چاه شده از اعلایم پرشدن چاه فاضلاب می توان به بوی بد فاضلاب در ساختمان , بالا زدن آب توالت و گرفتگی توالت , باز نشدن توالت , وجود حشرات موزی مثل سوسک در ساختمان و …. نام برد .

در زمین های غیر ماسه ای ، عدم کشش و مکش آب در خاک بوجود می آید که به علت کم قطر بودن چاه و نداشتن انباری، مادر چاه در زمانی مشخص پر می شود. در زمین های شنی ، خطر پرشدن چاه به مراتب کمتر از زمین های خاکی است .

تشخیص علت اصلی تخیله چاه با گروه معین سرویس

خدمات تخلیه چاه معین سرویس بصورت شبانه روزی در شمال , شرق , غرب و جنوب تهران با مجرب ترین کارشناسان در اسرع وقت و با بهترین کیفیت انجام میشود که باعث شده مشتریان ما رضایت کامل از مجموعه ما را داشته باشند.

تشخیص علت اصلی تخیله چاه تخلیه چاه برای توالت فرنگی و ایرانی با معین سرویس

معین سرویس خدماتی چون تخلیه چاه ، لوله باز کنی و تشخیص ترکیدگی لوله را نیز انجام می دهد که با قیمتی باور نکردنی و بسیار ارزان همراه هستند.
کافیست از طریق شماره های ذکر شده قسمت پایانی سایت با معین سرویس در ارتباط باشید تا از خدمات این تیم متخصص و با تجربه بهره ببرید.

راه های ارتباط و شماره های تماس با ما در قسمت آخر سایت درج شده است

Comments 0

Leave a Comment