لوله بازکنی با دستگاه مدرن

لوله بازکنی با دستگاه مدرن چنانچه به روش تراکم هوا نتوانیم لوله را باز کنیم ، در لوله بازکنی روش فنر زنی را انجام می دهیم. فاصله مکان گرفتگی لوله با شتر گلو زیاد است وعمل فنر زنی با دستگاه مخصوصی انجام می شود . این دستگاه با برق کار می کند.

نوک فنر حدود ١٠٠ سانتیمتر تز و مستقیم و از جنس مقاوم است . قسمت اولیه پیچهای مخروطی در فنر ، سبب سردادن اشیا به جلو می شود.
١: در لوله بازکنی این دستگاه با صدای وزوز و با چرخش فنر و بازی کردن آن به سمت جلو گرفتگی را باز می کند.
٢: در لوله بازکنی با روان کردن آب با فشار شدید و کشش سریع آن ، عمل انجام شده را آزمایش می کنیم.

٣: امروزه از دستگاههای  لوله بازکنی مدرن که بسرعت کار را انجام مدهند و به فرمهای مختلف است استفاده می شود.(لوله بازکنی با دستگاه مدرن)
گرفتگی در لوله فاضلاب حمام به دو علت پیش می آید:(لوله بازکنی با دستگاه مدرن)
الف) وجود لوله هایی با قطر کم
ب) وجود چربی و مو براثر حمام کردن
در شترگلو و جداره لوله ای فاضلاب ، بخصوص اگر قطر لوله ها کمتر از چهار اینچ باشد، گرفتگی بوجود می آید. برای  لوله بازکنی چنین عمل می کنیم:
١- در لوله بازکنی با فنر آب جوش را با فشار باز می کنیم، و با پمپ کردن مسیر را باز می کنیم.(لوله بازکنی با دستگاه مدرن)
٢- در لوله بازکنی با فنر چنانچه چربیها نشست کرده در جداره کلوله فراوان باشد ، محلول ١٠ % اسید کلریدریک و یا حل کننده دیگری را در محل کفشوی می ریزیم و با پمپ زدن مکرر، مسیر لوله را باز می کنیم.(لوله بازکنی با دستگاه مدرن)
١: در لوله بازکنی با فنر لوله چدنی را باید به کمک اسید رقیق باز کنیم.
٢: در لوله بازکنی با فنر برای باز کردن مسیر لوله پولیکا و یا مشابه آن ، نباید از اسید استفاده کرد زیرا اسید لوله را می خورد و با تکرار این کار، لوله سوراخ می شود و می پوسد. در واقع سبب سرایت رطوبت های بالا رونده به اطراف می شود.

٣: در لوله بازکنی با فنرامروزه برای حل کردن چربیها در لوله های پولیکا ، مواد شیمیایی خاصی وجود دارد که می توان آنها را با آب مخلوط و مسیر گرفته را باز کرد.(لوله بازکنی با دستگاه مدرن)
تشخیص گرفتگی توالت ایرانی و فرنگی و رفع آن(لوله بازکنی با دستگاه مدرن)

 

معین سرویس معین سرویس

Comments 0

Leave a Comment