مواد ممنوع برای لوله بازکنی چیست ؟

 

جوهر نمک:

از مواد ممنوع برای لوله بازکنی ، جوهر نمک هستند که خانه ها از آن برای تمیز کردن توالت و رفع گرفتگی استفاده مینمایند.

جوهر نمک با فاضلاب موجود در لوله واکنش داده و مواد خطرناکی از آن متصاعد میشود که در روند نفس کشیدن ایجاذ مشکل کرده و به چشم هم آسیب خواهد رساند. پس رفع گرفتگی لوله از طریق جوهر نمک مخاطره آمیز میباشد.

اسید های قوی برای لوله بازکنی:

از دیگر مواد ممنوع برای لوله بازکنی ، اسید های لوله بازکنی قوی میباشند. این اسید ها معمولا در گرفتی های شدید لوله مورد استفاده قرار میگیرد.

اما باید بدانید که هر قدر گرفتگی لوله بیشتر باشد ممکن است آسیبی که اسید به لوله وارد میکند بیشتر شود زیرا افراد هر چه میزان گرفتگی لوله بیشتر باشد، زمان بیشتری اسید را در لوله نگه داشته و آسیب به همان میزان بیشتر خواهد بود.

فرقی نمیکند جنس لوله ی شما چه باشد چه فلزی و چه از چه از جنس پلاستیک مقاومت کمی در برابر اسید لوله بازکنی داشته و این مواد به آن ها آسیب میرساند.

روش های مختلفی برای بازکردن گرفتگی لوله وجود دارد که خطری به دنبال ندارد.

استفاده از آب جوش و تلمبه ی دستی میتواند خوب باشد. اما در رفع گرفتگی های شدید تاثیری ندارد. برای رفع گرفتگی های شدید لوله دستگاه هایی هستند که به خوبی هر نوع گرفتگی را بر طرف می کنند.

دستگاه فنر برقی و تراکم هوا از جمله بهترین دستگاه های لوله بازکنی هستند که توسط شرکت های لوله باز کنی مورد استفاده قرار میگیرند.

معین سرویس یکی از شرکت های موفق در زمینه لوله بازکنی از همه تجهیزات لازم مربوطه برخودار و به با داشتن کادر فنی مجرب ، مشکل مشتری را با سرعت و دقت بالایی رفع خواهد کرد.

Comments 0

Leave a Comment