پر شدن چاه و نیاز به یک شرکت تخلیه چاه ماهر

حتما برای شما هم اتفاق افتاده که وارد ساختمان بشوید و بوی بد فاضلاب تمام راه‌ پله‌ ها را گرفته باشد. گرفتگی لوله فاضلاب، گرفتگی سینک ظرفشویی و روشویی، بالا زدن چاه فاضلاب، گرفتگی لوله‌ های فاضلاب و بسیاری موارد دیگر باعث بروز بوی نامطبوع می‌ شوند و مشکلات عدیده دیگری را نیز بوجود می‌ آورند.

گاهی نیز گرفتگی سرویس بهداشتی و لوله‌ های فاضلاب انقدر شدید است که تنها راه‌ نجات استفاده از خدمات تخلیه‌ چاه و لوله‌ بازکنی توسط افراد متخصص است.

در هر زمان و هر مکان که بکمک متخصص‌ های لوله‌ بازکنی و تخلیه‌ چاه نیاز داشتید روی خدمات چاه و فاضلاب معین سرویس حساب کنید.

دلایل پر شدن چاه:

اکثرا راه آب ظرفشویی یا دستشویی بمرور گرفته میشود و آب بخوبی حرکت نمیکند ,
این اشکال معمولا در منازل قدیمی ساز بیشتر بچشم میخورد گاهی باید با سیفون تلمبه زدن یا ازمواد باز کننده لوله مثل چانته یا اسید استفاده کنید تا راه آب باز شود .

اما اشکال اینجاست اسید و چانته باعث از بین رفتن لوله ها میشود ساده ترین و مطمئنترین و بی خطر ترین راه استفاده از لوله باز کنها T
مثل دستگاه فنر زنی صنعتی هست لوله کشها از این وسیله پیشرفته برای باز کردن لوله استفاده میکنند که هیچ صدمه ای به لوله وارد نمی آید.

شرکت خدمات معین سرویس با داشتن نیروهای انسانی باسابقه  ارائه خدمات حفر چاه نو برای هر نوع کاربری را در هر منطقه از تهران وحومه و تخلیه چاه با قیمت مناسب و کیفیت کاری عالی وبرتر در دهانه ها و متراژ های مختلف میله وکوره چاه و کول گذاری برای چاه نو و قدیمی و ته زنی وکفتراشی چاه و تبدیل آن به چاه نو و حفر چاه نو در کنار چاه قدیمی در هر ساعت از شبانه روز پاسخگو و با دادن مشاوره لازم و بازدید رایگان,آماده همکاری در کلیه ساختمان ها و مجتمع ها وهر نوع پروژه دیگری می باشد.

Comments 0

Leave a Comment